Poradnik kupującego
1. Jak zamawiać?
Gdy wybrane przez Ciebie produkty znajdą się w koszyku i chcesz dokonać zakupu, kliknij przycisk "Dalej". Jeżeli do tej pory nie zarejestrowałeś się w naszym sklepie albo jeszcze się do niego nie zalogowałeś, będziesz mógł to zrobić w tej właśnie chwili. Kolejnym krokiem jest podanie adresu dostawy i danych adresowych płacącego, któremu wystawimy fakturę VAT. Jeżeli adres płatnika i adres dostawy są różne, należy zaznaczyć "Zmień adres wysyłki". Kliknij przycisk "Dalej", by przejść do wyboru formy płatności i rodzaju transportu.
2. W jakim terminie otrzymam zakupiony produkt?
Towar jest wysyłany w ciągu 6 dni roboczych. W przypadku zmian w terminie realizacji zamówienia powiadomienie wysyłane jest e-mailem.
3. Jakie są koszty wysyłki?
Koszt wysyłki zależy od wybranej podczas zamówienia formy wysyłki i rodzaju produktu - wysyłamy już od 9,00 zł. W przypadku zamówienia większej ilości produktów koszt przesyłki liczony jest indywidualnie.
4. Co należy wpisać w tytule przelewu?
W tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia lub login i numer aukcji w przypadku zakupu przez serwis Allegro.pl. Brak powyższych informacji może wpłynąć na czas realizacji zamówienia.
5. Czy wystawiamy fakturę VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT.
6. W statusie zamówienie figuruje jako nieopłacone mimo opłacenia?
Prawdopodobnie przelew nie został zaksięgowany na koncie naszej firmy. Prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia w kolejnym dniu roboczym lub o kontakt przez formularz, drogą e-mailową, bądź telefonicznie.
7. Modyfikacja zamówienia
Zmiana pozycji zamówienia możliwa jest wyłącznie przed dokonaniem potwierdzenia. Po tym czasie zmiany nie są już możliwe.
8. Otrzymany towar nie spełnia moich oczekiwań
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) zakupiony towar można zwrócić w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki. Towar nie może być jednak używany ani uszkodzony. Do zwróconego towaru należy dołączyć fakturę VAT. Należność za zamówienie zostanie przekazana w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania zwrotnej przesyłki.
9. Reklamacja
Wszystkie produkty kupione w naszym sklepie mogą zostać zwrócone po wykryciu wad fabrycznych lub niezgodności z opisem. W powyższym przypadku prosimy o odesłanie produktu do siedziby naszego sklepu zwykłą przesyłką pocztową. Do produktu należy dołączyć fakturę zakupu wraz z opisem przyczyny reklamacji.Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze (dokładny opis procesu reklamacyjnego w regulaminie sklepu).
10. Moje konto
Jeśli jesteś użytkownikiem zarejestrowanym, w każdej chwili możesz dokonać zmiany swoich danych, sprawdzić stan realizacji swoich zamówień oraz zobaczyć historię swoich zamówień.
Jeśli nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na swoje pytanie w tym dziale , prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy, drogą e-mailową lub telefoniczny.